RÓLUNK

A 24H Minőségpolitikája

rolunk_a-24h-_minosegpolitikajaA 24H futárszolgálat 2001-es indulása után a folyamatok egyre komplexebbek lettek, munkánk a korábbihoz folyamatosan nőtt. Hogy a feladat- és felelősségkörök ne mosódjanak össze, nagy lépésre szántuk el magunkat. A vezetőség megfogalmazta, hogy a további fejlődés és fejlesztés kulcsa az ISO 9001:2000 adaptálása a szervezetbe, mely egyértelműen rögzíti a folyamatokat, segíti a mindennapi hatékony munkavégzést, középpontban tartva a minőségi szolgáltatást. Az ISO rendszert valós folyamataink leírására használtuk, szervezeti céljainkhoz igazítottuk. Így tényleges segítséget nyújt, sikereinkhez, és ügyfeleink sikereihez hozzájárul, valódi megoldás.

2005. április 14-től a 24H Kft. tevékenysége megfelel az ISO 9001:2000 szabvány követelményeinek.

Ügyfeleink érdekei:
Szolgáltatásunk végzése közben ügyfeleink érdekeit olyan fontosnak tartjuk, hogy azt saját napi érdekeink fölé helyezzük. Felismertük, és valljuk, hogy ez cégünk igazi, hosszú távú érdeke is.

Gazdasági céljaink ügyfél-kapcsolatainkban:
Csal az az igazán jó üzlet, amely mindkét fél számára nyereséget, vagy megtakarítást hoz. Ezt tartjuk szem előtt üzletkötéseinknél, ez a gazdasági alapja hosszú távú partner-kapcsolatainknak, és hozzájárul ügyfeleink elégedettségéhez.

Környezeti terhelés csökkentése:
A 24H a fenntartható fejlődés, és a környezettudatosság elvének elkötelezett híve. Csak a legkorszerűbb, alacsony káros anyag kibocsátású járműveket üzemeltetjük, távolsági szállításainkat éjszaka végezzük, és a járműveink kihasználtsága megközelíti a 100%-ot, tehát az egy csomagkilométerre jutó környezeti terhelés igen alacsony. Így megrendelőink, logisztikai rendszerünk segítségével szállításaikban megfelelnek a fenntartható fejlődés elvének, és hozzájárulnak a környezeti terhelés csökkentéséhez.

Dolgozóink felelőssége:
Vezetőink minőségpolitikai céljainkkal teljes mértékben azonosulva kötelesek példát mutatni a minőségirányításban, az ISO 9001 szerinti rendszer napi üzemeltetésében. Minden dolgozónktól a minőségpolitikánknak megfelelő magatartáskultúrát, munkát, felfogást, viselkedést, irányultságot várunk el. Minden egyes dolgozó minden munkanapjába be kell épülnie az elégedett ügyfélért való tudatos igyekezetnek. Minőségirányítási rendszerünket a napi munka szerves részének tekintjük, és annak előnyeit élvezzük az átlátható felelősségi viszonyok, és munkafolyamatok révén.

A minőség jövője a 24H futárnál:
A jövőben igyekszünk a minőség mércéjét, mint magasugró a lécét fokozatosan egyre magasabbra helyezni, és magas szinten biztosítani, hogy lehetőleg minden egyes ugrási kísérlet eredményes legyen. Dolgozóink igyekezetét ebben nem válthatja fel fásultság.

A 24H Története

A 24H 2001-ben kezdte meg működését. A cég tulajdonos-ügyvezetője potenciális lehetőséget látott a logisztikai területben, előrevetítve, hogy a cég megfelelő stratégiával és szervezeti célokkal indul a futárpostai területnek. Elsődleges cél, a sikeres nemzetközi, és hazai vállalatok részére a piacon elérhetőnél magasabb minőségű szolgáltatás nyújtása, testre szabott szolgáltatási portfólióval, sikeres, hosszú távú fejlődéssel.
A vállalat a minőséget, a családias működésből adódó értékeket a cég a dinamikus növekedés mellett is folyamatosan tudta tartani.
A cég az első perctől kezdve országos lefedettséggel dolgozik. Eleinte a csomagszám növelése, és a szolgáltatások bővítése volt a legfontosabb feladat, az ügyféligényeknek megfelelően. A területi képviseletek száma, és a gerincjáratok száma is folyamatosan nőtt. Ma már naponta háromszor indítunk gerincjáratokat az ország egész területére, és hírlapszállítási feladataink is folyamatosan nőnek.
A kezdeti célok elérését követően a bővülő partner, és megrendelői kör generálta az igényt a további fejlesztésre. A cég folyamatosan visszaforgatva nyereségét megnyitotta 2004-ben új raktárát, melynek méretét több lépcsőben azóta tovább növelte. Ez a saját telephely a munkavégzés kereteit biztosítja.
2005-től a 24H Kft tevékenysége megfelelt az ISO 9001:2000 szabvány követelményeinek.
2006-ban a kommunikáció az információ áramlás és munkafolyamatok javítása, fejlesztése érdekében bevezetésre került az első szoftverfejlesztésünk, ami a logisztikai- és pénzügyi folyamatokat támogatta. A cég folyamatosan dolgozik azon, hogy mindinkább egyértelművé váljanak a munka- és feladatkörök, és a felelősség. Minden dolgozó egyértelmű feladatkört kapott. „Új korszakba” lépett a Kft. A középpontba újra a fejlődés került, természetesen a meglévő ügyfelek igényeinek maradéktalan kiszolgálása mellett.
Már 2006-ban a cég megnyitotta saját szervizét, ahol a gépkocsipark saját szervizelése történik azóta is, a szervizberendezések folyamatos fejlesztések mellett.
2008-ban pedig a cégcsoport megnyitotta telephelyén az üzemorvosi rendelőjét.
Az évről évre növekvő munkaerő állomány nagyobb helyet igényelt, ezt kielégítve 2010-ben sor került az irodaépület bővítésére, korszerűsítésére, ezzel biztosítva a komfortos munkavégzést.
A szolgáltatások köre is folyamatosan bővült.
2010-ben a dinamikus fejlődés miatt indokolttá vált a HR, mint önálló szakmai terület kialakítása. Jelenleg a munkaügy, személyügy és képzés-fejlesztés területéért felelős kollégák segítik a céget stratégiai céljai megvalósításában.
A humánerőforrás politika „megtartó” szemléletű, nagy hangsúlyt fektet a külső-belső kommunikációra, a munkatársak értékelésére és az ezzel kapcsolatos visszajelzésekre, a kollégák oktatására, képzésére.
A kimagasló teljesítményt, a minta értékű személyes hozzáállást belső előléptetéssel, tudást bővítő fejlesztő programokkal, és elismeréssel honoráljuk.
Komoly erőforrásnak tartjuk a munka-magánélet egyensúlyának ideális megteremtését, ezt a szemléletet közvetítjük munkatársaink számára. Dolgozóink személyes problémáikkal is megkereshetik a HR-es kolléganőt.

A 2006-2011-es időszak munkaerő állomány, iroda, épület és szolgáltatás bővülése mellett mindenképpen meg kell említeni a munkaeszközök folyamatos fejlesztését, és az épületek korszerűsítéseit. A cég minden egyes osztályán a raktártól a logisztikán át a pénzügyig, a munkavállalók korszerű eszközökkel dolgozhatnak, elősegítve a gyors, precíz, hatékony és nem utolsó sorban a kényelmes munkavégzést.

2010-11-ben is dinamikusan bővült a szolgáltatások köre. Elkezdtük használni legújabb Szoftverünket, melyet azóta is folyamatosan fejlesztenek szakembereink. A 2011-13 közötti időszakot a belső erőforrások, a munkaerő fejlesztésére fordítottuk, többféle oktatásra, és tréningekre is sor került.

2014-ben is további jelentős szoftverfejlesztésre került sor a pénzügyi területen.

A 24H FUTÁR továbbra is az ügyfelek igényeinek megfelelő úton, a hírlapszállítás, a gyűjtő szállítmányozás, a csomaglogisztika, és a futárszolgálati piac középpontjában, a fejlődés útján kíván maradni, a meglévő és jövőbeli partnereinek igényeit a lehető legjobban kielégítve, mindig segítve ügyfeleinek sikerét. Expressz szolgáltatásainkkal ügyfeleink sikerét kívánjuk elősegíteni. A 2015-ös évben egy a régi értékeit hagyományosan megtartó, de tudásában, képességeiben megújult 24H várja ügyfeleinek igényeit.

A 24H vezetői

Szabados Tamás

Szabados Tamás – ügyvezető igazgató
„Már az első vállalkozásaimban is, első perctől kezdve, ösztönösen, etikus magatartásra, mindkét fél számára előnyös üzletekre törekedtem. Talán ennek köszönhető, hogy nem volt számottevő ügyfélvesztésünk. Ma már tudom, Win-Win alapú üzletkötésnek nevezik ezt a titkos fegyvert. Számomra személyesen is öröm, ha ugyanazokat az értékeket képviselhetjük, mint ügyfeleink, és, ha a szó legteljesebb értelmében SZOLGÁLTATÓKÉNT dolgozhatunk, megrendelőink zászlaja alatt. Ez a cél hatja át a cég minden munkatársát.”
szabados.tamas@24hfutar.hu

 

Kiss Zsófia – HR tanácsadó
„Az ügyfél sikere számomra az, ha azt érzi, jól választott, mert a piacon a legrugalmasabban működő, leggyorsabb és legjobb kiszolgálást kapja munkatársainktól.”
hr@24hfutar.hu

Bekker Bulcsú – logisztikai vezető
„Az ügyfél sikere számomra az, ha mindig minden küldeménye időben célba ér.”
bekker.bulcsu@24hfutar.hu

Kardos Kázmér – operatív vezető
“Az ügyfél sikere számomra az, ha saját bevallása szerint, a 24H-nak – mint szállítónak – jelentős szerepe van sikereiben.”
kardos.kazmer@24hfutar.hu

Reiter Róbert – értékesítés
reiter.robert@24hfutar.hu

Illés Éva – ügyfélkapcsolati vezető
„Az ügyfél sikere számomra az, ha megrendeléseit egyszerűen, kényelmesen és gyorsan intézheti, kérdéseire, észrevételeire pedig rövid időn belül korrekt választ kap.”
illes.eva@24hfutar.hu

Hogy működik a 24H?

Belföldi hálózatunkat folyamatosan fejlesztjük. A küldemények kezeléséhez kapcsolódó operatív munkát a budapesti központi depóban végezzük. A budapesti központ és a vidéki területi képviselők közötti csomagáramlást tehergépjárművekből álló gerinc hálózatunk segítségével biztosítjuk. A küldemények kézbesítését Budapesten, és vidéki telephelyeinken 250-300 dolgozónk közreműködésével, hétköznapokon és szombaton végezzük az ország területén.

terkep

A csomag útja

Partnereink által feladott küldeményeket futáraink fölveszik és összegyűjtik depóinkba. Gerinchálózatunk segítségével minden küldeményt a központi depónkba szállítunk, majd szortírozás után kerülnek a gerincjáratokra, amelyek eljuttatják területi képviselőinkhöz kézbesítésre. Nappali Expressz, és Késő Éjszakai Expressz szállítás esetén a folyamatok ettől a „klasszikus” modelltől némileg eltérnek, mivel ügyfeleink rendkívüli gyorsaságot, és pontosságot igényelnek nagyfokú megbízhatóság mellett.

Szállítási kapacitás

A 24H logisztikai részlege kiemelt figyelemmel kíséri a hálózatban teljesítő futárkörök és gerinchálózati szállító járművek telítettségét annak érdekében, hogy a vállalt kézbesítési határidők lehetőleg 100%-ban teljesüljenek. Az egyre növekvő megbízói körrel lépést tartva a logisztika mindig képez olyan tartalékot a disztribúciós hálózat kapacitásában, amely a növekedést (sikeres partnereink bővülése, szezonalítás, alkalmi promóciós termékek kézbesítése, karácsonyi szezon stb.) rugalmasan képes kezelni.

Miért a 24H?

MERT üzleti kapcsolataink kialakításakor etikus magatartást követünk.
MERT szolgáltatásaink komplexitása lehetővé teszi a legideálisabb szállítási megoldásokat.
MERT portfóliónk innovatív, ügyfeleink igényeit tartva szem előtt.
MERT magyar tulajdonú és vezetésű a kezdetek óta.
MERT családias, mégis kellően nagy cég.
MERT élen járunk ügyfeleink egyedi igényeinek kiszolgálásában.
MERT ajánlatainkat az ügyfeleink igényeinek megfelelően testre szabjuk.
MERT gyorsak és pontosak vagyunk a szállítás és az elszámolás terén egyaránt.
MERT nálunk nincs túlfoglalás, mi mindent elviszünk, amit föladnak nálunk.
MERT kiszámíthatóak a folyamataink.
MERT jelentős saját gépkocsiparkkal szállítunk.
MERT minőségi szolgáltatást végzünk.
MERT ügyfeleinkkel a közös érték megteremtésén dolgozunk a nap 24 órájában.
MERT rugalmasak vagyunk felvételi- és leadási idő, valamint a feladható küldemények tekintetében.
MERT éjjel-nappal szállítunk.
MERT sikeres cégeknek szállítunk.
MERT sikert szállítunk.

Referenciák

• Könyv-, szakkönyvkiadók, magazinok kiadói

• Autóalkatrész, csapágy, szerszám és egyéb alkatrész, ill. motorolaj, kenőanyag, akkumulátor nagykereskedők

• Promóciós nyereményakciókat bonyolító reklámügynökségek, ajándék nagykereskedők • Logisztikai szolgáltatók

• Optikai, ill. gyógyászati segédeszközöket forgalmazó nagykereskedők, orvosi műszer gyártók

• Web áruházak

• Kozmetikai, illetve gyógynövény termékkel foglalkozó nagykereskedők, biotermék kereskedők

• Bankok, biztosítók

• Villanyszerelési anyagok nagy- és kiskereskedései

• Árnyékolástechnikai kereskedők

Érdeklődés esetén konkrét referenciákkal szolgálunk egy személyes egyeztetést követően.

További információkért, illetve az Ön tevékenységi körére vonatkozó referenciákért kérjük, forduljon munkatársainkhoz: ertekesites@24hfutar.hu .

Rólunk mondták

Kedves 24H!

Az Önök által kiszállított csomagok tartalmának így örülnek a gyerekek! Köszönjük a pontos munkájukat még egyszer!

rolunk-mondtak

Üdvözlettel:

Értékesítési Vezető
Non-profit szektor


“A mi sikerünk, ha vevőink elégedettek. Ennek szerves része a pontos, határidőre történő szállítás.
Ha a 24H közreműködésével ez sikerül, akkor ez mindkét cég sikere. Öregbíti hírnevünket az Önök munkája, mi közben mi is reklámozzuk cégüket, hiszen minden visszaigazolásunkban, amit Önökkel bonyolítunk, ott van cégük neve, mint 24H Logistics Kft.
Így lesz kölcsönös az egymásra utaltság, így térül meg a gyors, pontos, figyelmes munka. Persze, fogalmazhatjuk úgy is, hogy “felteszik a koronát a munkánkra”, vagy cégük adja a “habot a tortára”!
A szorgos mindennapokból áll össze a közös tortánk!
Csak így tovább!
A végén minden érintett kaphat egy-egy szeletet belőle! :-)”

Üdvözlettel:
Higiéniai cég ügyvezetője